onsdag 30. mai 2007

"Hang-over" på en onsdag!

De som har våknet med knusende hodepine en onsdag morgen vet hvordan min dag har vært :-)

Jeg inviterte en venninne som hade bursdag i går, over til meg på en grillaften. Bente ankom rett før kl 2030 sammen med 2 stilige sønner og 3 flasker vin!
Dagens vintips: Villa Antinori!

Jeg hadde dekket bordet i svart / hvitt og det så veldig fint ut. Jeg hadde bestemt å ta bilde for å illustrere bloggen min, men må tydeligvis skjerpe meg.... Nå står mitt Konica Minolta 8 megapixel kamera på ladning og det kommer til å dukke opp fine illustrasjoner her på bloggen etter hvert.

Klokken 0100 ble vi enige om å avslutte en meget vellykket aften, og jeg la meg med visshet om at morgendagen skulle bli tøff. Selvfølgelig ble min dag på jobb ekstremt krevende, møtene avløste hverandre, og jeg ankom hjemmet kl 1900 med helt tom mage... Dette er absolutt ikke den livsstil jeg ønsker å formidle på denne bloggen - skjerp deg,Sissel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar