søndag 7. mars 2010

Våren i anmarsj

Våknet i dag til en kald og grå søndagsmorgen, som etterhvert har begynt å vise seg være en fantastisk senvinterdag. Marit Bjørgen har tidligere spurtet først i mål under stafetten i Lahti, og gutta går stafett nå. Skal få med meg den før jeg går ut i solen. I dag er det snømåking av altanen som står på programmet. Når solen kommer rundt på andre siden, kan det sikkert bli en hyggelig treningsøkt.

I mellomtiden så nyter jeg av magnoliakvistene som Sebbe plukket for meg fra hagen i Billesholm. Bare en uke senere, er de i ferd med å sprekke opp! Vårfølelsene flommer......


 

3 kommentarer:

  1. Koselig! OG våren var i alle fall på full fart ute!
    Jørn

    SvarSlett
  2. Ja, jeg så du hadde vært ute i Rygge og gått på ski. Nyydelig dag.

    SvarSlett
  3. Wohooo - det ble sølv og gull på guttas stafett i Lahti.

    SvarSlett