torsdag 5. januar 2012

2011 - kort oppsummert!

På stand utenfor Kiwi, Refsnes sammen med Venstre
Plutselig var vi inne i 2012 og naturlig nok stopper man opp og reflekterer.

2011 ble i første hånd preget av valgkamp til kommunevalget i september.  Min rolle som valgkampgeneral i Moss Kommune ble fort en livsstil, og jeg var fullstendig konsumert i oppgaven og fritiden strakk ikke til. In retrospect eller på godt norsk; med fasit i hånden, kan man si at det var verdt hvert minutt, gitt det fine resultatet for Høyre - men vil jeg takke ja hvis muligheten byr seg igjen?

Valgresultatet ble godt og jeg ble innvalgt som fast medlem av Bystyret i Moss. I tillegg fikk jeg en plass i styret for Moss Havn og innstilt som kandidat til Styret i Østfold Kommunerevisjon. Jeg er fortsatt nestleder i Moss Høyre - fylkesstyrerepresentant i Østfold Høyre og jammen ble jeg ikke internettredaktør for foreningen også, gitt :-)

Med en krevende jobb som uavhengig konsulent i heldagsoppdrag, strekker fortsatt ikke tiden til, men jeg må forsøke å prioritere bort noe. Irritasjonen over en ikke så ryddig leilighet er bortprioritert for lengst!

2012 får bli et år med mer balanse mellom jobb, politikk og privatliv. Jeg prøver å være flink, men må bli flinkere. I min helt nye rolle som blivende mormor (stolt), skal det ryddes tid til flere Stockholmsturer etter at min datter har nedkommet i mars - det er jeg helt sikker på at jeg skal få til :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar