onsdag 13. august 2008

Rehabilitering av huset

Så fort jeg var tilbake i arbeid - nærmere sagt den 4. august, startet entreprenørene med rehabiliteringen av huset jeg bor i.
Jeg var innstilt på at arbeidene skulle starte i oktober, men er selvfølgelig lettet over at håndverkerne ligger langt foran skjema.
Jeg har vært litt nervøs for at julefeiringen skulle foregå på en anleggsplass, men nå ser det ut til at jeg får god tid til å sette istand leiligheten til jul når vel snekkerne er klare.
I helgen skrudde jeg ned markisen og i går kom Micki inn og hjalp meg med å fjerne alt det elektriske på den veggen som skal bort og erstattes med heve- skyvedør. Den kommer idag! Sebbe var oppe før seks i morges, spent på det som skal skje. Han foto-dokumenterer hele prosessen og jeg legger ut fortløpende her på bloggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar