onsdag 11. juli 2007

Ferieavbrudd

Stefan og jeg fløy hjem til Norge søndag 8. juli og kom hjem sent om kvelden. Hadde kommunisert til jobben at jeg skulle avbryte ferien på grunn av dårlig vær.
Nå forsøker jeg å jobbe hjemmefra i størst mulig utstrekning og ta fridager innimellom hvis solen skulle finne på å titte frem.
Denne uken har Amanda reist på ferie til Skagen sammen med noen venninner.
Janniche og Johan kommer på besøk i morgen, torsdag og da håper vi på fint vær. Vi hadde tenkt å vise Johan litt rundt her på galleriene i Moss og kanskje dra en tur inn til Oslo. Men det kommer mer om det besøket her på bloggen senere.
Sebbe kommer hjem på fredag og det gleder jeg meg til. Han har kommet inn på restaurang og matfag-linjen på Kirkeparken VGS, men skal jobbe noen uker på Konica Minolta før han starter opp den 20. august.
Stefan og jeg koser oss her hjemme med god mat og han får alle muligheter til å slappe av når jeg sitter med jobb-pc'n i fanget. Vi får se hva det blir for noe godt i dag - men vi har noen kalkunrester fra i går kveld og vi får se hva vi finner på for godt med det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar