lørdag 21. juli 2007

Lørdagskveld

Dagen i dag begynte ganske bra med sol og varmt. Stefan og jeg satt ute i solen og drakk morgenkaffe da jeg ringte til Mona i Mona's Hår og Neglstudio for å høre om hun kunne fikse min brukne tommelnegl. Hun ba meg om å komme med en gang - Mona er alltid blid og yter god service til kundene sine. Jeg passet på å handle før jeg reiste hjem til frokost.
Amanda og Henrik skal på en romantisk ferietur til Køpenhamn og reiste med ferja fra Oslo idag, og Stefan kjørte Amanda til stasjonen der hun møtte Henrik for å ta 1403 toget til Oslo --> Køpenhamn.
Resten av dagen har gått med til å rydde litt og vaske sengetøy. Jeg hadde et møte med Jorun Herness som er forhandler av LR Health & Beauty Systems. Nå er jeg selv en forhandler, og har bestillt min velkomstpakke. Kommer mer om dette på bloggen senere - jeg må prøve det selv først.
I kveld blir det verdens beste club sandwich med amerikansk coleslaw - se oppskrift!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar