tirsdag 24. juli 2007

Ryggplager

Etter dusjen i går kjente jeg noe smerter i høyre side av korsryggen som i løpet av dagen ble til helt uutholdelige smerter. Jeg kom knapt opp fra stolen og ryggen verket uansett hva jeg gjorde. Da jeg våknet i morges med samme ryggsmerter, ringte jeg til legen og sykemeldte meg. I morgen skal jeg til kiropraktor og da får vi se hvordan det går.

I ettermidddag fikk jeg pleiet føttene mine og det gir en luksusfølelse som er helt ubeskrivelig. Mens jeg satt med føttene i bløt, bladde jeg litt i et ukeblad og lette forstrødd etter noe godt å servere i kveld. Plutselig bladde jeg opp en oppskrift som virket både spennende og lettlaget, så jeg memorerte oppskriften. Wenche, som er fotpleier i tillegg til sin healervirksomhet, lo litt da jeg ba henne om å kikke inn på bloggen i kveld..... Det ble kjempegodt, og kan med litt modifisering bli en paraderett hjemme hos oss! (se separat oppskrift)

Med tanke på at ryggen min er så vond, bestemte vi oss for en lettvint middag på grillede hamburgere med opphøgde poteter - men forretten..... mmmm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar