onsdag 6. juni 2007

Allerede onsdag

Våknet mandag morgen etter en urolig søndagnatt, og bestemte å utsette flighten jeg hadde kl 0805 til Trheim til kl 1105. Sendte mail til Anne (sektretær på jobb) om omboking av billetten, og kom selvfølgelig ikke hjemmefra før 0930.

Etter en svært rask kjøretur, parkerte jeg på Gmoen 1041 og sprintet til gate, men ble ikke sluppet ombord på flyet! Anne hadde bestilt reise til Haugesund og billetten var ikke bekreftet. Shit!!! Jeg ruslet slukøret tilbake da navnet mitt ble ropt opp og en engel av en SAS ansatt hadde lagt to pinner i kors for å få meg med flyet =)

Tilbragte dagen sammen med selgere i Region Nord som var samlet til felles salgsmøte. Jeg tror alle var fornøyd etter endt møte.

Var tilbake i Moss straks før kl 2000 og rakk å veksle noen ord med min kjære, spiste to brødskiver og hoppet i seng.


I går var en helt vanlig dag på jobb, men den ble avsluttet med en 6 retters middag på Ekeberg restaurangen. Sammen med sjefen min, direktøren for GE Capital i Norge som hadde med seg sin dedikerte KM selger avnøt jeg denne storslagne middag med en like storslagen utsikt!


Hjemme litt før 2300, og fikk bilen hjemkjørt av en taxisjåfør mens taxisjåfør nr. 2 kjørte meg hjem. Betalte sjåførene litt ekstra som forsvant tilbake til byen for å hente opp den bilen som hadde blitt stående på parkeringen ved stasjonen. De forsvant glade og fornøyde i den varme sommerkvelden =) Heldigvis rakk jeg å koseprate litt med Stefan som var sent oppe - han har jo fri i dag!

Gratulerer med nasjonaldagen, Sverige!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar