mandag 11. juni 2007

Ny frisyre


Sto opp tidlig på lørdag siden jeg hadde time kl 0900 for manikyr hos Mona. Det blir god tid til å prate, og lørdag diskuterte vi min hårfrisyre.... eller mangel på sådan =)

Jeg har sett at bob frisyren er på full fart inn igjen, og det er en frisyre som egentlig passer mitt ansikt ganske bra. Siden min frisør er mammaledig, er jeg på utkikk etter ny og hva passer bedre enn å bruke samme salong som jeg bruker til både manikyr og fotpleie? =)

Som sagt så gjort. Jeg fikk time kl 1300 samme dag, og det var med Rigmor som jeg skulle forsøke å komme overens om en passende klipp og her er et bilde på den som jeg bestemte meg for.... Skal legge ut et bilde av meg selv også - men vil venne meg til mitt nye utseende først =) Min frisyre ble nok noe kortere enn på bildet her til venstre...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar