onsdag 13. juni 2007

Siste ledermøte før sommeren


I går hadde vi siste LG før sommerferien, og avsluttet med middag på byen. Ledergruppa i KM består av 8 personer i tillegg til adm dir. og jeg er eneste kvinne i gruppa....

Vi dro ned til Restaurang Druen på Aker Brygge der vi tok en drink før maten. For min del ble det musserende vin.... og ingen ble vel akkurat overrasket over det.

Så bar det avsted til "LATTER" - et lite sted på Aker Brygge kjent for standup comedy. I sommer er det blant annet Lisa Tønne's "Ali Reza" som står på reportoaret og det var dette showet vi skulle se.

For et show - terningkast 6 fra flere kritikere og hadde terningen hatt 7 prikker - ja da hadde jeg gitt Ali alle 7!

Det ble servert en helt ok middag etter forestillingen og Morten og jeg spaserte til Nationaltheateret stasjon straks før kl 2230. Jeg var tynnkledd og frøs - det fine sommerværet var i ferd med å blåse bort.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar