torsdag 7. juni 2007

Sommerens første bad

I dag var det så varmt at jeg ble tvunget ned på stranden etter jobb. Jeg har hatt hjemmekontor i dag for å nyte litt av sommervarmen. Deilig å slippe den lange reiseveien og være hjemme etter endt arbeidsdag i stedet for å sitte en time på et vamt tog.
Sebbe kom ned på stranden etter en stund, men da hadde jeg allerede halveis vært under vann..... Jeg hadde satt solstolen ut i vannet for å avkjøle meg, og bølgene fra Color Line slo nesten over meg før jeg rakk opp av vannet.
Vi badet sammen og selv om det var liiiitt kaldt til å begynne med, så var årets første bad en behagelig opplevelse.

Hadde time hos min healer i kveld, og jeg fortalte henne om bloggen min =)
Nå vet jeg at hun antakelig kommer til å lese noe av det jeg skriver og det er litt spesielt.
Det er veldig personlig det som hender mellom en healer og "pasienten", men jeg kan si så mye at vi jobber med å få kontakt med følelsene mine og gi slipp på spenninger. På vei hjem hørte jeg en fin låt fra noen år tilbake...og plutselig så gråt jeg! Ikke en vond gråt, men mer som en lettelse.... og før jeg hadde parkert hjemme, smilte jeg for meg selv igjen=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar