fredag 1. juni 2007

Sommeren kommer?


Sitter på kontoret og ser ut av vinduet og det er skikkelig grisevær! Noen har sagt at sommeren kommer denne helgen, og nå er jeg skikkelig trøtt på kalde og vindfulle maidager.

I kveld skal kjæresten min, Stefan, og jeg kose oss ordentlig. Han er nemlig opptatt med en modell-helikopter konkurranse hele helgen.

Det er nok ikke alle som riktig forstår hvordan vi koser oss når han befinner seg i Uppsala og jeg i Moss. Vi er et særbo-par som har holdt sammen i snart 4 år, og treffes 1-2 ggr pr måned.

Selvfølgelig er vi sammen alle ferier og høytider, og 17. mai i år var Stefans første møte med den norske nasjonaldagen. Jeg tror han var imponert over all entusiasme og alle velkledde mennnesker - han så ikke så verst ut selv heller?

Det er en utfordring å være særbo når avstanden er så stor som den er mellom oss, og uten Skype (gratis ip-telefoni) hadde vi nok ikke vært et par - http://www.skype.com

Jeg har et svært dyrt Plantronic trådløst head-set http://www.ewhome.no/shop.asp?p=6689254 som gjør at jeg kan bevege meg fritt inne og til dels ute samtidig som jeg har min kjæreste "på øret". Hadde dette vært mulig for 10 år siden? =)

Vi ringer hverandre hver dag når vi kommer hjem fra jobb, og legger på når vi sier godnatt! =) Selvfølgelig prater vi ikke hele tiden, men det blir mer som om vi var i samme rom - snakker når det faller seg naturlig.

Ellers kommer jeg til å passe på å olje teak møblene mine denne helgen slik at uteplassen blir klar for sommeren. Det kommer sikkert noen illustrasjoner her på bloggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar