mandag 18. juni 2007

En helg i Uppsala

Torsdag forrige uke pakket jeg veskene og tok 1700 flyet til Arlanda.
Jeg hadde bestemt å ta en "hjemmekontor"-dag i Uppsala slik at jeg kunne kombinere besøket hos Stefan med en tur til Stockholm og feire Janniches fødselsdag.
Torsdag kveld koste vi oss litt ekstra med god mat, og fredag morgen var det tidlig opp for å begynne på jobb! Dokumenter til tirsdagens styremøte / generalforsamling skulle prosesseres.
1510 gick toget fra Uppsala til Stockholm og der traff jeg Janniche for å "springa på stan".
Det endte med et gavekort på Åhléns i fødselsdagspresang - vi kunne ikke bestemme oss for noe annet =)
Deretter bar det til matbutikken. Vi innhandlet mat til et lite herremåltid (se oppskrifter), og tok Tbanen hjem til Janniche.
Etter en stund kom Janniches pappa etter en lang kjøretur fra Norge, og sammen med ham kom vinet =) Han hadde kjøpt et vin fra Syd-Afrika som het "Two Oceans", og dagens vintips må være å aldri kjøpe dette vinet. Alle hadde superhodepine dagen derpå!
Etter en vellykket familiemiddag, tok jeg toget tilbake til Uppsala kl 2210.

1 kommentar:

  1. Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

    SvarSlett