fredag 8. juni 2007

THE Diet Pill

Nå skriver jeg litt for adspredelse. Kjempemye å gjøre på jobben og vanskelig å holde fokus på grunn av varmen og at det snart er helg.
Har alltid ansett meg selv som slank - selv om kiloene har sneket seg på siden jeg fylte 40. Misunner mennesker som kan spise hva de vil - og lytter alltid ekstra til kjendisenes slanketips! Nå er det tydeligvis Hoodia som gjelder. Det er ekstrakt fra en stygg liten kaktus i Afrika som tar bort signalet om hunger fra hjernen.
http://www.biovea.net/product_detail.asp?PID=283&CID=12&POS=1&PageNo=&Total=33
Jeg studerte produktet og sett på reportasjen fra BBC før jeg bestilte, og har nå prøvet disse tablettene i snart en uke. Det setter fart på forbrenningen - det kan jeg love!
Foreløpig kan jeg ikke formidle andre erfaringer - men lover å holde dere informert.

2 kommentarer:

  1. Er det lovlig å innføre dette til Norge da? Skal bli morsomt å høre om du går ned i vekt av disse.
    Hilsen Anne

    SvarSlett
  2. Hei Anne,
    Man kan innføre medikamenter / medisiner til Norge så lenge det er til eget forbruk under forutsetning at det er innenfor EU / EFTA området. Jeg har prøvet å få innført fra USA, men blir stoppet 2 av 3 ganger.
    /Bloogle

    SvarSlett