tirsdag 26. juni 2007

Siste innspurt før ferien


Nå har jeg ikke hatt tid til nye innlegg her på bloggen på en stund.
Ikke bare vil jeg ha ryddet skrivebordet før ferien, men alle kollegaer vil det samme.
For en hektisk uke!!

Det har vært skoleavslutning for Amanda på Parkteateret i Moss den 18. juni og Micki og jeg var der for å se vitnesbyrdet ble delt ut. Litt utydelig bilde, men det er Amanda og Henrik som sitter i finstasen sett bakfra.
Vi feiret avslutningen av VGS på Peppes Pizza sammen med bestevenninnene med foresatte dagen etter. Rart å se småjentene så voksne, og nå håper vi bare at både Amanda og Tone O kommer inn på NTNU. Tones foreldre og jeg krysser fingrene!!!!


Som tidligere "svensk", er Midsommarafton en helg som vekker gode minner fra den perioden jeg bodde i Sverige (1984-1998). I år ble Midsommarafton feiret i ensomhet foran TV mens regnet sprutet i bakken.
Vanligvis ville dette vært den første helgen i sommerferien vår, men i år skal Stefan og jeg feire 50-års dagen min på Korsika 2 uker i september og det går selvfølgelig på bekostning av sommerferien.

I morgen er det ferie - da treffer jeg kjæresten min igjen =) Vi skal tilbringe noen dager sammen med Britta og Jonny, foreldrene til Stefan, og det skal bli morsomt å treffe dem igjen. Vi har ikke sett hverandre siden jul!! Britta jobber, men vi har helgen sammen og hun finner alltid på noe morsomt å gjøre.


Rapport fra Sverige kommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar